1968:

DE EERSTE WC BLOK

Henkel introduceerde op de Duitse markt de eerste WC blok met een conische vorm om te hangen aan de rand van het toilet. Deze WC blok was een revolutie voor de markt van de hygiëne, door een hygiënische properheid en een frisheid te brengen tijdens elke spoelbeurt en dit gedurende meerdere weken.

VAN 1975 TOT 2000:

DE STIJGING VAN EEN WC-EXPERT

Op basis van vele onderzoeken om de behoeftes van de consumenten te begrijpen met betrekking tot hygiëne en properheid van toiletten, lanceerde Henkel verschillende oplossingen voor de toiletreiniging, zoals WC-Reinigers, WC In-tanks, WC blokken met duo compartimenten, WC Gels en WC-Tabletten.

2002:

EEN INNOVATIEVE DUO TECHNOLOGIE

Voor de meerderheid van consumenten is frisheid en duurzaam parfum evenals betrouwbare reinigingskracht noodzakelijke behoeftes voor toiletproducten. Om deze behoeftes te vervullen waren twee producten voorheen nodig: een WC-reiniger en een luchtverfrisser. In 2002, Henkel lanceerde Bref Duo-Activ': de eerste vloeibare verfrisser met twee aparte compartimenten voor toilet reiniging en luchtverfrissing.

2010:

DE REVOLUTIE VAN DE POWER ACTIV' SFEREN

Henkel lanceerde een revolutionair WC blok: Bref Power Activ'! Met zijn formule met 4 actieve elementen voorkomt Bref Power Activ' kalkaanslag en brengt reinigingschuim, vuilbescherming en extra frisheid in uw toilet. Consumenten over de hele wereld waarderen het product vanwege zijn esthetiek, gemak van gebruik en frisse en levendige parfums. Sinds zijn lancering op de markt in 2010 heeft Henkel meer dan 1.000.000 stuks geproduceerd en gedistribueerd in meer dan 50 landen.

2012:

LANCERING VAN DE BLUE ACTIV' SFEREN

Dankzij zijn blauw water sferen houdt Bref Blue Activ' uw toilet zichtbaar proper en fris, zelfs tussen de spoelbeurten. Hoe? Wanneer u het water doorspoelt, verzameld het Blue Activ’ verdeelstuk water, verrijkt het met actieve ingrediënten en geeft het vrij aan het einde van de spoeling. Het blauwe water dat overblijft na deze bewerking is het bewijs dat uw toilet proper en fris blijft, zelfs tussen de spoelbeurten!

2012:

THE BALLS DREAM BAND

Bref WC heeft met succes een virale campagne ontworpen met The Balls Dream Band: 4 sexy mannen die de 4 actieve elementen formule van Bref Power Activ' voorstellen. Er is Dimitri de Schuimende, Marcellus de Granitische, Marcus de Extrafrisse en Alejandro de Beschermende. Sinds de campagne wereldwijd gelanceerd werd, werden de videos meer dan 20 millioen keer bekeken. Dit toont dat met Bref de toiletreiniging is geen drama is!

2013:

LANCERING VAN BREF 6X POWER GEL

Bref WC lanceerde zijn krachtige reinigende formule: het assortiment Bref 6x Effect Power-Gel WC-Reinigers. Dit assortiment bestrijdt de grootste problemen in toiletreiniging zoals roest, vuil, urinevlekken, slechte geuren en kalkaanslag. Bref 6x Effect Power-Gel WC-Reinigers zorgt zo voor een hygiënisch, proper en fris toilet zonder veel inspanning!

2015:

DE DROOM VAN EXOTISCHE BESTEMMINGEN

Bref WC lanceerde het assortiment Bref Power Activ' Exotic. Met zijn kleurrijke sferen en exotische parfums laat je dromen van exotische bestemmingen tijdens elke spoelbeurt!

2016:

BREF POWER AKTIV FRAGRANCE BOOST

The latest innovation of Bref WC Blocks: Bref Power Aktiv Fragrance Boost now with an ultimate fragrance core loaded with 40% more perfume than the outershell providing a freshness boost each time you flush! Thanks to its new system, Bref Power Aktiv Fragrance Boost keeps a strong level of fragrance intensity during the entire use of the product. As a result, your toilet is fresh from first to the last flush.